Såg en komisk grej idag.
Åkte på strandvägen, det åkte en polisbil lite längre fram, han åkte lite under 50, vilket är hastigheten där. Ett par bilar körde om, fast höll fartgränsen.
Sedan kom det en dam i en liten bil i full fart, inga 50 där inte, körde om polisbilen, som ökade farten.
Lite längre fram vinkade han in damen ifråga......hur dum kan man va undrar jag bara.
Har suttit och skrivit på mitt cv idag, fick ett ev jobberbjudande i lördags.
Som kundsupport på ett casino/betting online företag.
Skrev och skickade in mitt cv, tyvärr är det skiftarbete, dag och natt.
Blir inget denna gång, men för er som tror att jag inte gör något. Dyker det upp nåt intressant så är jag på.
Skiftarbete är tyvärr inget för Fru Svensson.
Har även fått veta idag att det tydligen är väldigt ont om jobb just nu.
Tränade pilates imorse efter ett låååångt sommaruppehåll.
Idag har jag utrotat myror i köket och badrummet. Dom är lömska dom små illbattingarna.
Helt plötsligt är dom där, och man vet inte alltid orsaken. Nu är dom borta för denna gång.
Har sedan spenderat eftermiddagen med min förtjusande dotter som för närvarande är lite smått stingslig efter dagis.

Hi Killer-Emma ;-)
SvaraRaderaYou must tell me, what had happened with the police, the translater only makes puzzles....
Puh, 30-35 degrees that sounds hot...