Bilder från lördagens tripp till Kaledonia waterfalls.
Var inte många bilder.
Idag ska jag träffa en "ny" svenska. De har varit här i en månad. Familj med tre barn.
Ska bo här 2 år. Träffade dem på svenska skolans öppet hus och sedan har vi mailat och bestämt att vi ska ses på en fika. Kul.
Man behöver fortfarande odla nya kontakter, man har ju inte samma nätverk av vänner som i Sverige.
Tar sin tid att bygga upp det här.
Har tänkt på det där vad jag gör på förmiddagarna och eftersom jag inte jobbar känns det fortfarande viktigt att träffa "gamla" eller nya vänner. Det har man bland annat förmiddagarna till.
I eftermiddag ska Tindra prova på gymnastik med sin kompis Sienna. Troligtvis är det bara på grekiska, så vi får se, men kanske att hon vill vara med om Sienna är med.


I love the kaledonia a lot, was there 2 times. Isn't the way up a bit mystic (have you seen a troll? ;-)
SvaraRadera