måndag 19 september 2011

I lördags eftermiddag träffade vi familjen Samuelsen (norska familjen) innan de åkte till flygplatsen.
Sedan vidare till öppet hus på svenska skolan i Limassol.
Tindra och jag var där.
Var många svenskar där. Tindra åt två bullar OCH två kladdkaksbitar.
Träffade två nya svenska familjer....eller ett par hade bott här sedan 2007, men det var först nu de hade fått reda på svenska föreningen och svenska skolan. Dålig marknadsföring.
Den andra familjen hade bara bott här i tre veckor, så de var väldigt nya.

Vi åkte sedan direkt vidare till Rickards kollegor, där det vankades sushi.

Hemma igen framåt tolvsnåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar