Igår var jag här Hamambad med mina goda vänner Anna och Kristina.
Vi blev ordentligt scrubbade, bort med all död hud.
Efteråt blev det mat på cypriotiskt taverna i old town Nicosia.
Idag spelar Rickard golf.....
Vi ska till svenska skolan som har öppet hus i eftermiddag.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar