lördag 17 september 2011

Hamambad

Igår var jag här Hamambad med mina goda vänner Anna och Kristina.
Vi blev ordentligt scrubbade, bort med all död hud.
Efteråt blev det mat på cypriotiskt taverna i old town Nicosia.

Idag spelar Rickard golf.....
Vi ska till svenska skolan som har öppet hus i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar