söndag 11 september 2011

Det är det här jag gillar, klockan är 20.00.
Lilla familjen har precis varit nere på stranden och tagit ett kvällsdopp efter grillning på altanen.
Så skönt i vattnet.
Garanterat över 25 grader.
Antal kvällsdopp vi tagit sen vi kom hit kan jag räkna på mina fem fingrar, varför har vi inte gjort det tidigare, riktigt skönt.

Jag sitter nu ute i shorts och linne i den härliga kvällen.
Dags att stoppa lilla T i säng.

2 kommentarer:

  1. Det låter inget härligt alls, och jag är inte avundsjuk ett dugg!
    Nähäerå, jag kan nog knacka hål i isen och bada jag med om jag vill. Så det så! En viss risk för förfrusna kroppsdelar föreligger visserligen... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett härligt uppfriskande höstdopp i Östersjön är väl lockande....eller kanske inte ändå.

    SvaraRadera