måndag 15 november 2010

Heat wave

29 grader idag kl 8.00, verkar vara en "heat wave" eller nåt.
Varmt i alla fall.
Vi som har slutat bada i poolen nu när det har gått ner till 18 grader.
Kanske blir så varmt så man kan bada igen.
Idag ska jag plocka undan och städa....ohh vad kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar