Efter önskemål från "läsarna" så kommer här bilder på de nya gardinerna.
Svårt att se dem ordentligt på bild...men ni får ett hum om hur de ser ut.
Ni som varit här kan förstå att det är ljusare än tidigare...ett lyft för rummet skulle jag vilja säga.
Den här lilla outfiten köpte jag till Tindra på Zara i tisdags, den tyckte jag var fin.
Gillar kjolen.
Igår spelade jag golf för tredje gången sen min comeback.
Gick inte bra, jag hamnade i nästan varenda bunker (bunker = sandgrop).
På sista hålet slog jag dock perfekta slag.
Så i slutändan var jag ändå nöjd. Jag vet att jag kan.
Jag hade mycket trevligt med Fiona som jag spelade med.
Hon har bott här med sin man i 10 år, de kom hit när de var i vår ålder.
Hon vet hur det är att flytta hit pga sin mans jobb men inte ha något eget jobb och starta upp ett nytt liv här....
Skönt att prata med någon som har samma erfarenheter och som kan ge tips och råd och hur man ska förhålla sig till vissa saker och se saker på ett annat sätt.
Det berättar jag vidare om en annan dag.
Nu ska jag fixa lite här hemma, sen vidare till en vän på en snabbfika, handla, hämta Tindra.
I eftermiddag kommer min mamma och svärmor, de ska stanna en vecka.

Fräsht alltså!!! (Läses med bonnig östgötska) gardinerna menar jag....
SvaraRaderaJättefina kläder, visst är det kul att handla barnkläder? Det är ju inte som att handla till sig själv, på barn passar ju allt, och de blir ju så fina!
Kul att få besök av lilla mamma och svärmor, bye bye privatlivet ;) Skojade bara, måste vara jättekul att de kommer! Kram
Hej igen, så fin tindra kommer att bli. Jag antar att hon gillar kolen allra mest. Kul att du börjat spela lite golf igen även om jag inte riktigt förstår ljusningen med detta. Nu är väl mormor och farmor på väg till er. Skönt att få lite värme och sol igen, här har det kommit lite snö igen. Läste ditt mail om söndagen så vi får väl höras om det finns någon tid som vi kan ses. Hälsa syrran! Kram till familjen och en xtra kram till Tindra
SvaraRaderaFrida: Ja det är alltid kul att köpa barnkläder...finns så mycket fint.
SvaraRaderaDu har en del rätt om privatlivet hahaha, men en vecka är ok, helst nu också när Rickard kommer åka bort på måndag.
Karin: Zara har en del fina barnkläder.
Ja nu ska jag bli bra på golf;) Vi hörs. Kramar till dig också
Äntligen får jag till det här med att kommentera på din blogg. Jag följer den med spänning ;) och måste säga att du skriver så bra om erat liv! Trevlig helg!
SvaraRaderaHej tack vad kul...kommentera mera det är så roligt. Hoppas vi kan ses i Sverige. Trevlig helg på er också. Kram
SvaraRadera