onsdag 17 november 2010

Novemberväder




Så här ser det ut i november hos oss här på Cypern.
Lite svårt att få den där julkänslan som borde börja infinna sig.
Dekorationer av gator och gatlyktor och allt som går att dekorera är i full gång i stan så lite julkänsla lär man säkert få.

Idag har vi fått våra nya fina vita gardiner.
Bye bye fisgulaglittergardiner.
"Gardinsnubben" skulle komma mellan 10-10.30.
Han kom 11.16.
Jag hade alltså hunnit gå ut och gå efter jag lämnat Tindra.......att jag aldrig lär mig.
 Men jag tänker ju att tänk om han kommer i tid....och jag inte är hemma.
Jag är i alla fall mycket nöjd med gardinerna.
Nu ligger bara en massa gardintyg och flera bajsbruna gardinstänger och skräpar i hallen.
Undra om man kan skänka dem någonstans.
Får ta reda på det imorgon.

Igår var jag med Elisabeth på My Mall.
Blev mest shopping till Tindra, hon har en fin kalender som hennes farmor har gjort där hon ska få en liten present varje dag under december månad....ni vet vad jag menar.
Det svåra är bara att hitta på presenter. Ska ju vara lite variation och även användbara saker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar