måndag 1 november 2010

Vinterkläder på


Detta är en måndagskväll hos familjen Svenson när Tindra har hittat de få vinterkläder vi har.
Den här mössan har hon gått med hela eftermiddagen. Jag fick också mössa och handskar att ta på mig...............inte konstigt alls i 27 gradig värme.
Tog fel på tiden idag. Trodde klockan var fem när hon bara var fyra, så jag började laga mat och T och jag åt vid vad jag trodde var halv sex men hon var bara halv fem. Förstod detta när jag tittade på en annan klocka som går rätt..klockan var bara fem och vi har redan ätit, plockat undan, satt på barntv. Jajamensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar