Hej! Vi bor nu i LImassol på Cypern, här berättar jag hur vår vardag ser ut och vad vi hittar på i vår lilla familj.
måndag 1 november 2010
Vinterkläder på
Detta är en måndagskväll hos familjen Svenson när Tindra har hittat de få vinterkläder vi har.
Den här mössan har hon gått med hela eftermiddagen. Jag fick också mössa och handskar att ta på mig...............inte konstigt alls i 27 gradig värme.
Tog fel på tiden idag. Trodde klockan var fem när hon bara var fyra, så jag började laga mat och T och jag åt vid vad jag trodde var halv sex men hon var bara halv fem. Förstod detta när jag tittade på en annan klocka som går rätt..klockan var bara fem och vi har redan ätit, plockat undan, satt på barntv. Jajamensan.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar