Då var man ett år äldre...och klokare.
Födelsedagen blev en lugn tillställning.
Frukost på sängen förstås. Tindra hade redan berättat dagen innan vad som fanns i ett av paketen.
Hon hjälpte mig även att öppna alla paketen.
Jag fick bland annat ett armband, det sa hon att det ska jag ha när vi är ute och äter och hon sover i vagnen. Då kan du ha det mamma....eller Emma säger hon för det mesta just nu.
Tindra tog en cykeltur på eftermiddagen. Det var så fint väder.
Som en tidig höstdag eller en sen vårdag i Sverige.
Det blev tacos på kvällen...vi var så sugna på det och det var så längesen.
Sen vägrade Tindra somna och det blev lite skrik och panik, men hon somnade till sist.
Igår var det röd dag även här.
Jag och Tindra var hos Elisabeth ( vår norska vän).
Hon var hemma själv med sina tre pojkar, mannen var i Norge, så jag tänkte att jag kunde hjälpa till lite.
Den minsta är bara fyra veckor.
Det blev lek och bullbak och en film.
Rickard passade på att åka till golfbanan.....och sen jobbet. Mycket att göra nu.
Inatt har det regnat. Idag på morgonen var det 11 grader.
Burr lite småkyligt. Jag drog på mig min varma jacka när vi åkte till dagis.
Tindras dagiskompisar kommer i täckjacka nu...Tindra har fått en varmare tröja att ha på sig.
Lite överdrivet med täckjacka.
Ikväll går vi till Chesters med Hasse, en restaurang i närheten.
Det blir säkert ett par avsnitt Mad Men också.
Vi har lånat serien Mad Men och nu tittar vi varje kväll.
Vi fick Solsidan dvd:n i julklapp, de avsnitten såg vi på två kvällar.
Det är ju så roligt, går inte att sluta titta.

ja tänk om man vore 24 år ...tiden fick gärna stanna upp ett tag nu ;) här har det börjat töa och är plusgrader, då smälter det lite iallafall, ibland har det taqit 1 timme att gå till dagis och hem, det tar egentligen 10 min! De har ju inte lärt sig att man måste ploga och skotta på vintern, även i Stockholm...
SvaraRaderaha en skön helg!
24 år var det ja... ;) Visste väl att vi var jämngamla!
SvaraRaderaLisa..tiden går så snabbt nu för tiden. Kommer ihåg det där från förra vintern när man skulle försöka dra vagn på oplogade trottoarer. Tog pulkan ett par gånger till dagis istället men det kan ju inte du med den lille. Kram på dig.
SvaraRaderaFrida...24, ja precis..