Kommer ni ihåg den här...nostalgitripp.
Hello africa...det svänger ju faktiskt, Yo.
Ikväll kommer Dr Alban till Limassol.
Det är en stor affisch utanför det "hetaste" discot i Limassol.
Dolce Club. Där alla rika ryssar hänger (min egen teori).
Där ser man så lite man vet...jag som trodde att dr Alban hade börjat arbeta som tandläkare igen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar