fredag 21 januari 2011

Hello Africa


Kommer ni ihåg den här...nostalgitripp.
Hello africa...det svänger ju faktiskt, Yo.
Ikväll kommer Dr Alban till Limassol.
Det är en stor affisch utanför det "hetaste" discot i Limassol.
Dolce Club. Där alla rika ryssar hänger (min egen teori).

Där ser man så lite man vet...jag som trodde att dr Alban hade börjat arbeta som tandläkare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar