http://www.skicyprus.com/webcam/
Om ni går in här får ni se att det finns snö här också.
Troodosbergen är nu öppna för skidåkning.
Sen vet man aldrig hur länge, men i helgen ska det definitivt gå att åka.
Jag har fått reda på att ska man åka på helgen så måste man åka tidigt innan alla cyprioter, det brukar tydligen vara kilometerlånga köer upp till berget då det finns snö.
Tindra är bättre , ingen feber idag.
Hon har svettats mycket inatt.
Vi är hemma idag också.
Om dagen fortlöper utan några bakslag så blir det skridskoåkning och middag på TGIF på My Mall ikväll.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar