Nu har Tindra kommenterat en av mina många ålderstecken.
Vi satt och åt och så tittade hon på mig och sa.
Titta du har ett T som i Tindra där och pekade på området mellan ögonen ovanför näsan.
Ni vet det området där hollywoodfruarna använder botox för att få bort bekymmersrynkan, det området.
What to do....jag fortsätter med mina anti ageing krämer och inbillar mig att det hjälper.

Barn och deras arlighet!! Bade pa gott och ont. Ha ha. Man kan ju alltid prova botox, det haller ju bara i tre manader. Halva Sydney kan inte rynka pannan, har ar det jattevanligt. Fast jag tycker du ar fin som du ar! Och har man en dotter tycker jag det ar viktigt att man ar en bra forebild och visar att man duger som man ar. Fast man behover ju inte beratta det for dom. He he. Kram
SvaraRaderaHaha, jag förstår det är många som "gört". Har man börjat måste man väl fortsätta...jag skulle nog inte våga...vem vet vad som händer om 30 år när botoxmänniskorna blir äldre...det är ju faktiskt ett nervgift man sprutar in..vad händer med kroppen undrar jag. Men när jag väl står där rynkig som ett russin då kanske jag tänker annorlunda. Det skulle finnas något annat...
SvaraRadera