Igår regnade det hela dagen här.
Jag hämtade Tindra tidigare för det blir lätt översvämning på "beachroad". Den vägen som går till dagis.
Det var ingen fara, det var en del vatten på vägen men det gick bra.
Min lilla polo är inte så kartig om det svämmar över, men igår hade jag den stora bilen, så det gick fint.
Tindra ville ha gummistövlar och regnjacka på sig när vi åkte till dagis igår.
Inte nödvändigt egentligen för de går ju inte ut när det regnar... inte heller om det är för kallt.
Regn är något riktigt otäckt.
När vi kom hem efter dagis fick Tindra vara ute i full mundering och hoppa i vattenpölarna tills det började åska och blixtra, då fick vi gå in.
Tindra och jag kamperer ihop här hemma.
Rickard åkte till Sverige i söndags, han är hemma igen nästa söndagnatt.
Pratade precis med honom, Tindra hade visst packat ner lite saker i hans väska utan vår vetskap.
Mina strumpor, Rickards golfstrumpor med mera...hon är snabb:).

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar