Här kommer lite bilder från helgen.
I söndags pratade vi med Tindras faster Sofie, kusin Alexander och kusin Linnéa på skype. Tindra ville visa Alexander när hon cyklade.
Men de fick tyvärr inte in någon bild så de såg inte oss....så Alexander här kommer Tindra på sin cykel.
Nu vill jag också passa på att slå ett slag för Skype.
Jag tycker att fler vi känner ska SKAFFA SKYPE så vi kan prata med fler och se varandra.
Det är ju kanonbra...och GRATIS.
Familjen i Nicosia hade vinprovning med sina vänner i Stockholm via skypen en lördag..annorlunda idé, men samtidigt lite rolig, det går ju faktiskt.
Pelargonerna blommar fortfarande. Känner mig lite stolt att jag lyckats hålla liv i dem.
Nu sitter väl ni med gröna fingrar och skrattar och säger att det är väl ingen konst.
För mig är det en konst, jag som har förmågan att glömma att vattna.
Dock var det ganska osmart att köpa krukor utan fat som inte har någon öppning nertill.
När det har regnat så har det blivit översvämning i krukorna. Minst sagt.
Nu står de under tak och nästa krukinköp blir med öppning nertill.
Lite fasadtvätt är aldrig fel.....




Vi ar holmjordan pa Skype. Lagg till oss!
SvaraRaderaAkte ni skidor forresten i helgen? Har ar det 42 grader idag. Sanslost varmt! Satt och svettades pa bussen imorse samtidigt som jag madde illa. Kul kul =)
PS. Gud vad sot Tindra ar!
SvaraRaderaJag tror jag har lagt till er, har jag inte det? Ska kolla igen. För jag ser ju aldrig att ni är inne, ah jag ska kolla.
SvaraRaderaNej vi åkte inga skidor i helgen. Vi väntar nog till vi kommer till Sverige i mars.
Oj så varmt ni har det, småjobbigt när man mår illa också......
Tack, vi tycker ju såklart också att hon är söt:)
Japp, nu kan jag se er i kontakt listan. Mar Tindra battre?
SvaraRaderaTindra är frisk igen:)
SvaraRadera