fredag 27 maj 2011

ännu en vecka har gått.

Igårkväll gick vi ner till vår "kvartersstrandrestaurangbar" Plus Sea som fått en total makeover.
De har haft stängt och renoverat, öppnade för två veckor sedan:
Har blivit så fräscht och fint.
Ska ta kort senare så ni får se.
Vi åt middag där nere, Tindra lekte och lekte i sanden.
Hon hade klänning, nya fina flip flops, hatt och väska när vi gick ner, såg så fin ut.
Har tyvärr inget kort på det.
Hatten åkte av innan vi kom ner, väl där åkte väskan och klänningen av, sen sprang hon omkring i bara trosorna....men det är ju helt okey på en strandrestaurang när det är 26 grader varmt kl 18.00 och solen gassar.

Just nu packas det för fullt här. Tvättmaskinen har börjat rulla.
Snart ska även bilen rulla till Larnaca flygplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar