måndag 23 maj 2011

Varmt

Värmen är här, sista dagarna har temperaturen stigit, 30 gradiga dagar, mycket varma kvällar.
Igår åt vi middag på en taverna vid stranden, sedan gick vi på strandpromenaden, Tindra badade i havet vid 18.00 tiden, tyckte det var jätteskönt.
Poolen har 26 grader på eftermiddagen, 24 på morgonen.
Rickard och Roger spelade golf lördag, söndag, jag var med och spelade igår.Gick sådär.
Mamma var hemma med Tindra, mycket bad i poolen blev det.

Tindra stackarn har fått så många myggbett, inte vi, bara hon, precis som förra året.
Idag ska jag inhandla en slags kontakt som håller myggen borta i sovrummet.
Hon vaknar flera gånger på nätterna och kliar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar