tisdag 10 maj 2011

Mycket bad blir det

Igår blev det mycket bad.
Jag tror både Stella och Lukas tog ett morgonbad.
Tindra var på dagis på förmiddagen. Rickard på jobbet.
Hella och jag tog en rask promenad på strandpromenaden...i hopp om att gå av oss allt godis vi smaskat i oss.
Johan tog ett styrkepass på gymmet.
Hella och jag åkte till Alphamega (vår mataffär) och handlade mat för veckan.
Johan, Stella och Lukas tog en promenad på stranden, avslutade med glass.

 Mera bad på eftermiddagen. Gullungar.


Två kisande bad"flickor"...dags att sätta på solbrillorna kanske.

Igårkväll blev det tacos (Stellas val).
Hella och jag började titta på vår andra Twilightfilm, vi såg den första filmen förra sommaren, vi är lite efter....men i alla fall so far so good.

Idag är familjen på stranden, Rickard har åkt till Sverige inatt, är borta en vecka.
Jag ska snart hämta T på dagis och så åker vi också till stranden...kanske kan få nån färg på mina engelsktbleka ben.
Senare i eftermiddag tänkte vi ta oss en tur till gamla stan.

6 kommentarer:

  1. Härligt!
    Hoppas allt är bra!
    Anni

    SvaraRadera
  2. Vad skönt ni ser ut att ha det! Här hemma är det faktiskt skönt oxå, hela 23 grader i skuggan! Sommarvärme, fast den försvinner nog snart. Har ju en tendens att göra det i sverige... Hälsa Hella Bella, och drick ett glas vin för mig ikväll!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Allt är bara bra med alla här. Varmt och skönt.

    Får ta ett glas imorrn, har en vit kväll ikväll;). Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker ni alla ska dricka vin for mig. 6 manader utan alkohol =(

    SvaraRadera
  5. Erika, jag är inte den som är nödbedd...... Tar gärna ett glas för dig! =)

    SvaraRadera