lördag 14 maj 2011

Skrattkort

Igår skjutsade jag familjen R/Ö till flygplatsen.
Jag tror de var nöjda med veckan.
Vi tyckte i alla fall att det var jättekul att de var här och hoppas att de kommer tillbaka snart :)
En del skratt blev det.






Idag lördag blir en lugn dag, tvätt, lite städ, lek.
Imorgon blir det födelsedagskalas hos Saga som nyligen har fyllt 4 år.

2 kommentarer:

  1. Tack för en härlig vecka, många skratt blev det!! Hälsa Tindris och Rrrrrickard (som Lukas skulle sagt). kram

    SvaraRadera
  2. Tack själva , ska hälsa Rrrrrrickard och T Krrrrrrrrram

    SvaraRadera