måndag 9 maj 2011

Söndagsutflykt

Här kommer lite nya bilder.
Försöker hålla bloggen uppdaterad ofta denna vecka då Stella och Lukas farmor och farfar vill veta vad de pysslar med.
Igår blev det utflykt till Aphrodite Hills. Lek i lekparken.
Avslutades med kycklinkebab.


 Vi åkte vidare till Aphrodites klippa...
Det var här Aphrodite klev upp ur havet sägs det.
Simmar man 10 varv runt klippan blir man tio år yngre.


 Stella och Lukas hittade en hel del stenar...blir tungt i resväskan.

 Grabbsen tog ett dopp.
 Dags för en rakning.....
Väl hemma bad i poolen och hamburgegrillning.
Sedan dags att svida om för poolpartyt som Cybarco ordnat i vårt område.
Var en trevlig tillställning vid poolen med drinks och mat.
Lekledare var där för barnen...våra barn var lite skeptiska i början men Tindra och Stella släppte loss efter ett tag, dans och lek.

1 kommentar: