torsdag 12 maj 2011

Jumbofrälst

Igår eftermiddag var vi i Funpark, barnen åkte diverse slides, hoppade hoppslott, studsmatta med mera.
De körde på tills de var helt slut och väldigt svettiga.


 Tindra följde efter Stella som en liten svans :).
Vi var dom enda som satt i solen, alla andra satt under parasoll, vissa cyprioter även iförda jacka...
 Vi har introducerat Hella i "frappe världen".
Hon har fått smaka lite olika.
Half milk no sugar, half milk half sugar, half milk all sugar.
 Efter funpark blev det pyssel hemma, måla och klistra stenar.
Luktade lite skunk från Stellas snäckburk...vi kom på att det var sjöhästen som luktade......

Idag har jag tagit med Hella till Jumbo....affär med fokus på leksaker och pyssel i mängder...och lite annat smått och gott,  som ett minimini ullared.
Hella är nu Jumbofrälst. Nästa gång åker vi dit utan  barn.
Hittade bara bra saker förstås.
Idag har varit en blåsig dag, det kom även lite regn på eftermiddagen.
Vi hade bestämt oss för att gå ner till stranden för att ta en sistakvällendrink och för barnen en sistakvällenglass.
Sagt och gjort vi trotsade blåsten och gav oss ut.
 Ger ändå en speciell känsla av att vara vid havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar