fredag 6 maj 2011

Nya gäster


Äntligen är familjen Rosengren/Öhlund här.
Barnen började leka direkt.
Stella har redan badat så läpparna blev blå.
Lukas badade aldrig, han tyckte det var bättre att leka med vattenslangen.



 Hella vet vad jag vill ha. SMÅGODIS.......
Blev grillning av lax till kvällen.
Lukas somnade framför tv:n.
Klockan är kvart i nio, Tindra och Stella är forfarande vakna,de har nu börjat på sin andra kvällsmat...yoghurt och melon.
Imorrgon blir det stranden och vattenskoter.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Ha det så bra, jag är bara liiite avis ;) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se kort pa Hellas barn. Stella ser ut som en liten mini version av Hella. Sota! Ha sa trevligt! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Å vad härligt ni har ,sitter på jobbet och myser i värmen.
    Så fantastiskt fint ni bor så bra med goda vänner i annat land.
    Ha det så bra kram Anni

    SvaraRadera