torsdag 26 maj 2011

Hot

Hot, hot, hot är orden för de senaste dagarna.
Mamma och Roger har varit på stranden på på dagarna, solat, badat, kollat in alla smala ryskor......

En kväll i veckan satt vi på takterrassen....är väl andra gången i år.
När man väl tar sig upp dit är det skönt och mysig.


 Tindra älskar sina gummistövlar....30 grader varmt och gummistövlar med lite foder i, inga problem enligt T.
 Sniglar, gillar hon också, visar mer än gärna upp de små liven.
Den här stora gräshoppan gillade hon inte, den satt högst upp på studsmattan häromdagen och ville inte flytta på sig.

1 kommentar:

  1. Ha ha, dom där gräshopporna behöver man inte vara barn för att vara rädd för... Kommer ihåg en gång när vi var på mallis och jag satt ute på balkongen och solade, skulle träffa Nicke nere vid poolen en viss tid. När jag skulle gå in och gå ner till poolen så satt det ett sån därt grönt vider på glasdörren. Jag tordes inte öppna den så som tur var hade jag mobilen med mig ut så jag fick ringa efter assistans.....=)

    SvaraRadera