fredag 20 maj 2011

Snart besök

Idag kommer nästa besök, mamma och Roger.
Jag har lämnat Tindra, tränat, handlat, dricker nu en kopp kaffe, ska sedan städa undan lite här hemma, vika tvätt, bädda gästernas säng, sopa bort lite mer sand o lite annat smått och gott.
Varför ska jag alltid göra allt i sista minuten.
Det är alltid så att den dagen vi får besök då har jag helt plötsligt flera saker jag ska hinna göra innan  de kommer.
Typiskt mig...
Om en timme ska jag hämta Tindra o sen kommer Sörpingsborna.
Kram på er, ha en trevlig fredag.

3 kommentarer:

  1. Härligt att ha "lilla mamsen" hos sig! Ha det så bra! =)

    SvaraRadera
  2. Det där fenomenet känner jag igen;) ibland behöver man lite "eld i baken" för att få nåt gjort! Ha det så bra, kram

    SvaraRadera
  3. bra då är det fler än jag som är sån;)

    SvaraRadera