Igår sol och bad.
Stella har hittat en hel del snäckor som hon ska ta med sig hem.
De hittade även en lite krabba på stranden igår.
Stella sakletaren, hittade även en död sjöhäst...som hon också ska ta med sig hem...eller klistra upp på ett papper så det blir som en tavla.......japp.
Så här kan det se ut när det är många som har badat.
Igår eftermiddag/kväll blev det en tur till gamla stan, vi strosade på turistgatan.
Blev lite svårt att hitta en öppen restaurang, då de flesta öppnar vid sju.
Det blev en otypisk cypriotisk restaurang med pizza, pasta och sallad.
Sedan glass på strandpromenaden
När vi kom hem var det en ödla inomhus.
Dom är så snabba dom små rackarna så den slank iväg. Vi hittade den inte.
Hella som verkar vara betydligt räddare än mig för dessa småkryp satt i soffan och scannade av hela vardagsrummet med ögonen innan sängdags för att försöka få syn på den lilla ödlan...men tyvärr utan lyckat resultat.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar